BlackDevilBG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BlackDevilBG

Welcome to BlackDevilBG

HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!

Go down 
+10
Apec
ivo
Darkce
antani
debila
Azz!n0th
Daggerofhate
BuRkY`
HolynoobecFTW
CrugeR-
14 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
CrugeR-

The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Empty
PostSubject: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 6:36 pm

Tai kato Off-Topica beshe zatvoren se naloji tuka da postna tova.Izvinqvam se.
Kakto razbirate ot zaglavieto guilda <Infamous> za pyrvi pyt ubi Kil'Jaeden i zaedno s nego vsichki bossove v sunwell.Sled 3 chasa mychenie po Sunwell 10 choveka ot guilda uspqhme da razbiem Sunwell.Eto go i pica:
The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! WoWScrnShot_081008_142451
Back to top Go down
HolynoobecFTW

HolynoobecFTW

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 6:41 pm

xaxaa samo noobove tuka lol! lol! lol!
Back to top Go down
BuRkY`

BuRkY`

PostSubject: Rlzz sme :P   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 6:56 pm

Rlz sme we Ei ! xD pig Az S1m Gnoma DieSmart Evil or Very Mad
Back to top Go down
CrugeR-

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 6:58 pm

Az sym Nelfmohawk i samo da utochnq tank sym + tfa veche 3 pyti ubihme Kil'Jaeden kakto i celiq SW taka che GG na sichki i nadqvam se drugi guildii da posledvat primera ni.Good Luck & Have Fun.
Back to top Go down
Daggerofhate

Daggerofhate

PostSubject: :D   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 10, 2008 8:27 pm

razbili ste vii na 4ove4eta bez magii q da vidim ako sa scriptnati dali 6e moite ) Very Happy lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
Azz!n0th

Azz!n0th

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeMon Aug 11, 2008 2:09 am

Mn e dob1r pica vse pak az s1m tam i krasq lol! lol! lol! kolkoto do guilda rlz <Infamous> rlz king
Back to top Go down
debila

debila

PostSubject: debila   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeMon Aug 11, 2008 4:09 am

imashe o6te no ste teleportnahme zaradi skapanite hordi v malla ni - Aerie !! lol! lol!
Back to top Go down
antani

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeMon Aug 11, 2008 4:48 am

q me inv-aitnete v guilda az sam "Hardcore" tank warrior ili "Metaahl" priest holy 2.4k bonus heal Smile
Back to top Go down
Darkce

Darkce

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeTue Aug 12, 2008 12:27 am

А това трябваше да бъде PvP Guild w/e... Gratz cheers
Back to top Go down
ivo

ivo

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeTue Aug 12, 2008 12:54 am

ti li si Shokche hahhaha zaradi tebe sum pravil specialno hord za da sre6ta ne6to0 sislno we geek geek
Back to top Go down
Darkce

Darkce

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeTue Aug 12, 2008 1:00 am

Yeapidy, Its me. Някой хора дори си мислят че съм напуснал серва, защото не виждат Shokche ON, но си играем с алито сега. bounce
Back to top Go down
HolynoobecFTW

HolynoobecFTW

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 12:02 am

Burky` wrote:
Rlz sme we Ei ! xD pig Az S1m Gnoma DieSmart Evil or Very Mad
rlz q ama bez mene ste za nikade Very Happy:D:D
Back to top Go down
Apec

Apec

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeTue Aug 19, 2008 2:43 pm

btw nie na puskaneto na serva az i o6te 3-4 4oeka minahme sunwell ama ae de ne se hvalq sq 4e 6e va zasen4a Cool Cool lol! lol!
Back to top Go down
http://retards.com
HolynoobecFTW

HolynoobecFTW

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeWed Aug 20, 2008 4:13 am

Apec wrote:
btw nie na puskaneto na serva az i o6te 3-4 4oeka minahme sunwell ama ae de ne se hvalq sq 4e 6e va zasen4a Cool Cool lol! lol!
i koi bqha tez 4 4oveka ?!? Az Nelf Pudlata Burkana i ti lol! lol! lol!
Back to top Go down
Darkce

Darkce

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeWed Aug 20, 2008 4:47 am

Puddla kick #@!eZ Как се навих нз. Райдове сух lol!
Back to top Go down
Valtor

Valtor

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeWed Aug 20, 2008 6:30 pm

nai ludiq guild cheers cheers
Back to top Go down
Housedancer

Housedancer

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeFri Aug 22, 2008 9:34 pm

Àç ñúì Housedancer õóáó , ÷å ñúì àç äà êðàñÿ îáñòàíîâêàòà cheers flower
Back to top Go down
De!dara

De!dara

PostSubject: nz po nekav na4in navihme ce da doide   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSat Aug 23, 2008 3:13 pm

hi all az sam deidara^^
nz kak izob6to navihme ce da doide:/
-------------------------------------------
officer of infamous
<Deidara>
Back to top Go down
Darkce

Darkce

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSat Aug 23, 2008 4:09 pm

Da ti kaja i toi ne znae Very Happy , p1k i CE obikalq6e bosovete i q helne q ne xDD
Back to top Go down
Apec

Apec

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSat Aug 23, 2008 4:11 pm

Valtor wrote:
da ne si v Infamous Arrow Question
Back to top Go down
Housedancer

Housedancer

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSat Aug 23, 2008 8:20 pm

Apec wrote:

az sym v king <Infamous> Guild 4eVeR Twisted Evil
Back to top Go down
Valtor

Valtor

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 24, 2008 3:38 am

Apec wrote:
Valtor wrote:

sum pirat
Back to top Go down
Housedancer

Housedancer

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 24, 2008 11:48 am

Valtor wrote:
sum pirat

i koi to4no si ot guilda !? sigurno si nov 4len cheers Basketball
Back to top Go down
Apec

Apec

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeSun Aug 24, 2008 9:04 pm

Valtor wrote:
Apec wrote:
Valtor wrote:

sum pirat

koi ot si4ki si ti 4e da vidim ko da te praim lol!
Back to top Go down
Daggerofhate

Daggerofhate

PostSubject: xd   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitimeFri Sep 19, 2008 8:26 pm

toi mene mario (keyna) ma kikna za det mu 64upih dupeto ot boi s maga mi rofl lol! lol!
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!   The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden! Icon_minitime

Back to top Go down

The First Guild in BlackDevilBG that slayed Kil'Jaeden!
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next