BlackDevilBG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BlackDevilBG

Welcome to BlackDevilBG
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to

Go down 
5 posters
AuthorMessage
e3s3ns3

e3s3ns3


Posts : 9
Join date : 2008-10-11
Age : 33

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeSun Oct 12, 2008 10:49 pm

Sq 6a ti obesna kakvo se slu4i > Pitax iz servera ot de moga da si namera Wargivle of Amazoning ili ne6to podobno 1 me4ove za roug i mi kazaxa ot shadow moon veley
az utidox da razgledam i gledam onezi 2mata biat ilidan az gi pitam ko praat i mi obesnixa 4e biat za me4a i toz deto ne s 30k kraf mi kaza 4e onzi e gm i az re6ix da sa praa 4e im pomagam no vsa6nost iskax da vzema nakraq me4a nemam ni6to ob6to s tex.I polu4avam ban ot admina Shocked Shocked Shocked ae da me uban za6toto ni6to ne sam naprail s6toto ako po4nete da banvate na red koito i dae i da ne e naprail ni6to kakto pri men ko 6a stane s razvitieto na sarvara
Twisted Evil Twisted Evil Ae ako sam ubidil nekoi s teksta da ne mi sa sardi ama sam qdosan scratch scratch
Back to top Go down
ivo

ivo


Posts : 109
Join date : 2008-03-07

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeMon Oct 13, 2008 6:31 pm

e3s3ns3 wrote:
Sq 6a ti obesna kakvo se slu4i > Pitax iz servera ot de moga da si namera Wargivle of Amazoning ili ne6to podobno 1 me4ove za roug i mi kazaxa ot shadow moon veley
az utidox da razgledam i gledam onezi 2mata biat ilidan az gi pitam ko praat i mi obesnixa 4e biat za me4a i toz deto ne s 30k kraf mi kaza 4e onzi e gm i az re6ix da sa praa 4e im pomagam no vsa6nost iskax da vzema nakraq me4a nemam ni6to ob6to s tex.I polu4avam ban ot admina Shocked Shocked Shocked ae da me uban za6toto ni6to ne sam naprail s6toto ako po4nete da banvate na red koito i dae i da ne e naprail ni6to kakto pri men ko 6a stane s razvitieto na sarvara
Twisted Evil Twisted Evil Ae ako sam ubidil nekoi s teksta da ne mi sa sardi ama sam qdosan scratch scratch
NZ ma na gm za kvo mu e da kilva Ilidan .Ako e s cel da dade na fr Wargraiv,mi nai-postoto e da mu go add.Za tova edvali si bann 4e pomaga6 na tqh.
Back to top Go down
Daggerofhate

Daggerofhate


Posts : 75
Join date : 2008-04-25
Location : Bulgaria Jambol

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: ,   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeFri Oct 24, 2008 12:40 am

mm levis mi suob6ti 4e i toi be6e bannat po nqkakva podobna pri4ina oba4e prongel ne mu povqrval i ip-to mu e o6te v "zatvora"
Back to top Go down
Death

Death


Posts : 177
Join date : 2008-03-07
Age : 31
Location : Undercity

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeFri Oct 24, 2008 1:35 am

OMG....qvno za pruv put igrae toq wow.... :X



_________________

xD You`re pro or You`re Deathstalker xD
Thats is life ``Get a Life`` ;]
GM Of <Total Annihilation>
Chars:Frostrider,Deathstalker,Thundrake,Deathrage,Stormwalker,Deathknight,Cheatdeath ;]
Back to top Go down
HolynoobecFTW

HolynoobecFTW


Posts : 28
Join date : 2008-08-10

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeFri Oct 24, 2008 2:32 am

Death wrote:
OMG....qvno za pruv put igrae toq wow.... :X

ei putko umrqla za posleden put ti kazvam stiga pisa bezmisleni komentari we az ako bqh na Prongel do sq da si out ot forum /server si4ko !!! prosto neznam kak prongel tarpi takiva ne6tanici retardi4ni oligofreni nedugavi pi6lemeta Mad Mad Mad
Back to top Go down
Death

Death


Posts : 177
Join date : 2008-03-07
Age : 31
Location : Undercity

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeFri Oct 24, 2008 2:35 am

neznam koi ti e kazal da me psyva6 men keyna ili heart no za tebe ni6to ne sam kazal nito napravil ;]



_________________

xD You`re pro or You`re Deathstalker xD
Thats is life ``Get a Life`` ;]
GM Of <Total Annihilation>
Chars:Frostrider,Deathstalker,Thundrake,Deathrage,Stormwalker,Deathknight,Cheatdeath ;]
Back to top Go down
HolynoobecFTW

HolynoobecFTW


Posts : 28
Join date : 2008-08-10

Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitimeFri Oct 24, 2008 2:37 am

awe ti prost li si we mene nikoi ama NIKOI nemoje da ma nakara da napravq ne6to ako az ne izkam da go napraq ok ?
proe4eti sq tui det napisah vnimatelno ......
ai qj laina i sa maji po garba Arrow
Back to top Go down
Sponsored content





Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Empty
PostSubject: Re: Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to   Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to Icon_minitime

Back to top Go down
 
Iskam Uban 6toto ne sam naprail ni6to
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pls Uban na ipto mi
» Iskam si obratno itema sled rollback
» iskam da mi se varne itema sled rollback

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BlackDevilBG :: Bans - Unban-
Jump to: